Projekt “Szlakiem Tyzenhauza”

Baner Unia PL-BY-UA

Gmina Sokółka realizuje Projekt „Szlakiem Tyzenhauza – utworzenie szlaku turystycznego w celu promocji dziedzictwa kulturowego i historycznego dwóch miast Sokółka i Grodna” w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020, Cel tematyczny (CT) – Dziedzictwo.

Projekt jest realizowany na podstawie Umowy grantowej nr PLBU.01.01.00-20-0368/17-00 z dnia 3.01.2018 r. Realizacja projektu została rozpoczęta w miesiącu marcu 2019 r. ZOBACZ WIĘCEJ

Dotacja na modernizację oświetlenia ulicznego

Baner

26 marca 2019 r. Zarząd Województwa Podlaskiego przyznał Gminie Sokółka dotację z funduszy Unii Europejskiej na realizację projektu nr RPO.05.04.01-20-0020/18 pn. „Poprawa efektywności energetycznej poprzez modernizację infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Sokółka” w ramach Osi Priorytetowej V. Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.4 Strategie niskoemisyjne, Poddziałanie 5.4.1 Strategie niskoemisyjne z wyłączeniem BOF, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020.

Na podstawie złożonego wniosku o dofinansowanie Gminie Sokółka przyznano dotację w wysokości 2,7 mln zł. Całkowity koszt modernizacji oświetlenia wynosi 3,6 mln zł.

Głównym celem realizacji projektu jest zmniejszenie niskiej emisji oraz poprawa jakości powietrza na terenie Gminy Sokółka poprzez modernizację oświetlenia ulicznego. Przedsięwzięcie wynika z „Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Sokółka”.

Projekt obejmuje:

  • modernizację wyeksploatowanych lamp sodowych na nowoczesne oprawy ze źródłami typu LED z indywidualnym systemem sterowania mocą opraw i monitoringiem działania opraw (2116 szt.);
  • modernizację układów pomiarowo-sterowniczych z zainstalowaniem indywidualnego systemu sterowania oprawami (36 szt.);
  • dowieszenie 22 opraw na istniejących słupach;
  • instalację OZE (3 opraw oświetlenia ulicznego zasilanego z instalacji fotowoltaicznej);
  • zainstalowanie i uruchomienie systemu sterowania pozwalającego na indywidualne sterowanie mocą i czasem świecenia każdej oprawy zainstalowanej na terenie miasta, z możliwością zbierania danych dotyczących czasu pracy, zużycia energii, wydajności oprawy oraz informowaniem obsługi o awariach zaistniałych w systemie.

Inwestycja zostanie zrealizowana w latach 2019-2020.

Referat Pozyskiwania
Środków Pozabudżetowych

Młodzieżowe Koło Filmowe w Starej Kamionce

Baner z logówkami EFS

Uczniowie Szkoły Podstawowej w Starej Kamionce uczestniczą w projekcie „Nowa jakość edukacji w szkołach podstawowych i gimnazjalnych na terenie Gminy Sokółka”. Prężnie działające w szkole „Młodzieżowe Koło Filmowe” zaprosiło na zajęcia lokalną telewizję.

Współpracując z telewizją SokółkaTV uczniowie mieli możliwość zapoznania się z realiami pracy operatora kamery i reportera, stworzyli film, który stanowi relację z przebiegu warsztatów filmowych, podczas których doskonalili umiejętności w zakresie nagrywania, jak i montażu filmów. Członkami grupy są: Weronika Czeremcha, Aleksandra Kinga Paszko, Natalia Raczkowska, Łukasz Pawełko, Michał Burak, Maciej Wróblewski, Mateusz Pawełko. Opiekunem grupy jest Anna Edyta Rećko.

SP w Starej Kamionce

Matematyka i technika pod lupą w Przedszkolu nr 2

Baner z logówkami EFS

Od 1 września 2018 roku Przedszkole nr 2 w Sokółce realizuje projekt pn. „Matematyka i technika pod lupą w Przedszkolu nr 2 w Sokółce”.

Jest to możliwe dzięki pozyskanym przez Gminę Sokółka środkom z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa IX Rozwój Lokalny, Działanie 9.1 Rewitalizacja społeczna i kształtowanie kapitału społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. Wartość projektu wynosi 95 452,00 zł, dofinansowanie – 90 697,00 zł.

Zdjęcie grupowe

W projekcie bierze udział 96 dzieci, 4,5 i 6-letnich. Nauczyciele prowadzą zajęcia w swoich grupach. Zajęcia dodatkowe w Przedszkolu nr 2 w Sokółce „Odkrywcy i konstruktorzy”, które mają za zadanie rozwijać kompetencje i zainteresowania naukowo-techniczne i informatyczne odbywają się w 4 grupach dla wszystkich dzieci. Ich celem jest nabywanie umiejętności konstrukcyjnych i manipulacyjnych z wykorzystaniem różnego rodzaju klocków, przedmiotów codziennego użytku, a także rozwijanie umiejętności pracy zespołowej przez wspólne tworzenie prac wielkoformatowych i budowanie robotów oraz ich programowanie. ZOBACZ WIĘCEJ

Co robią po lekcjach młodzi przyrodnicy z sokólskiej Dwójki?

Baner z logówkami EFS

68 uczniów z klas 4 – 6 Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 2 w Sokółce, w ramach projektu „Nowa jakość edukacji w szkołach podstawowych i gimnazjalnych na terenie Gminy Sokółka” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej,  uczestniczy w zajęciach Koła Młodych Badaczy.

Młody przyrodnik

W ramach zajęć uczniowie, pod czujnym okiem nauczycieli-przyrodników, rozwijają swoje kompetencje z zakresu nauk przyrodniczych, kształtują kreatywność, uczą się stawiania hipotez, rozwiązywania problemów w sposób twórczy, wnioskowania, prowadzenia dyskusji. Utrwalają umiejętność pracy w zespole oraz  kształtują takie cechy przyrodnika, jak: systematyczność, cierpliwość, wytrwałość, obowiązkowość. Zajęcia –  prowadzone takimi metodami, jak:  eksperymentowanie, doświadczenie, obserwacja, czy pomiar – odbywają się w laboratorium oraz w terenie.

W ramach projektu uczniowie Koła, w dniach 12 i 13 marca 2019 roku,  uczestniczyli w wycieczce do Uniwersyteckiego Centrum Przyrodniczego im. Profesora Andrzeja Myrchy w Białymstoku.

ZOBACZ WIĘCEJ

Uczniowie zwiedzali Uniwersyteckie Centrum Przyrodnicze

Baner z logówkami EFS

W dniach 11, 12, 13 marca 2019 r. uczniowie klas IV-VIII sokólskich szkół podstawowych oraz III klasy gimnazjalnej, wraz z nauczycielami, brali udział w wycieczkach do Uniwersyteckiego Centrum Przyrodniczego im. Profesora Andrzeja Myrchy w Białymstoku.

Uczniowie podziwiali eksponaty ptaków i ssaków, zainteresowaniem cieszyły się akwaria biotopowe pięciu kontynentów oraz wystawa poświęcona Antarktydzie i Arktyce. W terrarium duże emocji wzbudziły żywe żółwie, jaszczurki, węże oraz pająki.

W Centrum Przyrodniczym w Białymstoku

Uczniów z Sokółki po muzeum oprowadzali pracownicy naukowi Instytutu Biologii Uniwersytetu w Białymstoku. Dzięki ich ogromnej wiedzy i pasji uczniowie mogli zaznać niezwykłej lekcji przyrody.

W muzeum prezentowane są ekspozycje stałe: „Przyroda północno-wschodniej Polski”, „Skamieniałości z osadów polodowcowych”, „Rośliny chronione i charakterystyczne Podlasia”, „Fauna mórz podzwrotnikowych, Stawonogi tropikalne”, „Przyroda rejonów polarnych”, „Filogeneza zwierząt tkankowych”, „Ewolucja naczyniowych roślin lądowych”, „Minerały i skały”, „Życie na Ziemi – zarys dziejów”, „Hodowle terraryjne”. ZOBACZ WIĘCEJ

Zabawy badawcze i eksperymenty

Baner EFS Sokółka
Eksperymentowanie

Od 1 września 2018 roku Przedszkole nr 2 w Sokółce realizuje projekt pn. „Matematyka i technika pod lupą w Przedszkolu nr 2 w Sokółce”. Jest to możliwe dzięki pozyskanym przez Gminę Sokółka środkom z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa IX Rozwój Lokalny, Działanie 9.1 Rewitalizacja społeczna i kształtowanie kapitału społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. Wartość projektu wynosi 95 452,00 zł, dofinansowanie – 90 697,00 zł.

29 stycznia 2019 roku siedem nauczycielek wzięło udział w szkoleniu „Eksperymentowanie – nauczyciel wychowania przedszkolnego jako refleksyjny praktyk”. Była to doskonała okazja do doświadczania, eksperymentowania, zapoznania się z ciekawymi zajęciami badawczymi. Nauczyciele widzą duże zainteresowanie dzieci zjawiskami dotyczącymi świata przyrody i techniki. Dlatego też chcemy zachęcić je do zabaw badawczych i eksperymentów. A to szkolenie dało nauczycielom konkretne narzędzia i wiedzę z tego zakresu. Szkolenie było prowadzone przez Akademię Nauki z Białegostoku, która jest  instytucją edukacyjną, zajmującą się prowadzeniem kursów, szkoleń i kampanii społecznych z zakresu rozwijania potencjału intelektualnego i osobistego. ZOBACZ WIĘCEJ

Realizacja projektu “Przedszkole szansą na lepszą przyszłość”

Baner EFS
Realizacja projektu w SP1

Gmina Sokółka od początku roku szkolnego realizuje projekt pt. „Przedszkole szansą na lepszą przyszłość”, współfinansowany przez Unię Europejską. Celem projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych dzieci w wieku przedszkolnym z Gminy Sokółka poprzez rozwijanie kompetencji kluczowych.

W projekcie uczestniczy 163 dzieci w wieku od 3 do 6 lat z oddziałów przedszkolnych utworzonych w Szkole Podstawowej nr 1 i Szkole Podstawowej nr 2 w Sokółce oraz w SP w Boguszach, w Geniuszach, w Malawiczach Dolnych, w Starej Kamionce i w Starej Rozedrance. Wartość projektu wynosi 327 297,95 zł, dofinansowanie 278 141,39 zł oraz wkład własny Gminy Sokółka 49 156,56 zł (w tym wkład rzeczowy – korzystanie z sal szkolnych). ZOBACZ WIĘCEJ

Klub Integracji Społecznej w Sokółce

Baner

Od 1 marca 2019 roku w Gminie Sokółka rozpocznie działalność Klub Integracji Społecznej. Działalność klubu współfinansowana będzie ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020 w ramach Osi Priorytetowej VII. Poprawa spójności społecznej, Działanie 7.1 rozwój działań aktywnej integracji.

14 lutego 2019 roku w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego została podpisana umowa na realizację projektu: „Klub Integracji Społecznej w Sokółce”.  W imieniu zarządu Województwa Podlaskiego umowę podpisali Wicemarszałek Województwa Podlaskiego Stanisław Derehajko oraz Członek Zarządu Wiesława Burnos, w imieniu Gminy Sokółka umowę podpisała Marta Półtorzycka – Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Sokółce.

Celem głównym projektu jest podniesienie kompetencji społeczno – zawodowych mieszkańców z Gminy Sokółka, uaktywnienie życia zawodowego osób bezrobotnych oraz zapobieganie wykluczeniu społecznemu poprzez udział w zajęciach Klubu Integracji Społecznej 100 osób w okresie od 1.03.2019 roku do 28.02.2021 roku. W ramach realizacji projektu zostanie utworzony przy Ośrodku Pomocy Społecznej w Sokółce – Klub Integracji Społecznej, którego celem są działania w zakresie integracji społecznej bezrobotnych służące kształtowaniu aktywnej postawy w życiu społecznym i zawodowym.

Małgorzata Tochwin – Koordynator projektu
OPS, tel. 85 7112064

Warsztaty tradycyjnych ozdób bożonarodzeniowych

Baner z logówkami

Przez ostatnie dwa tygodnie nastrój świąteczny nie opuszczał Muzeum Ziemi Sokólskiej.

W ramach projektu realizowanego przez Gminę Sokółka odbywały się u tu zajęcia na temat tradycyjnych ozdób bożonarodzeniowych. Uczestnicy warsztatów przypominali sobie zwyczaje świąteczne oraz wykonali wspólnie różne ozdoby choinkowe: bombki, aniołki, łańcuchy i inne zabawki na bożonarodzeniowe drzewko. Muzeum odwiedziła ponad 100 dzieci z klas I-III z następujących placówek: Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 w Sokółce, Szkoły Podstawowej w Geniuszach, SP nr 3 w Sokółce, SP w Geniuszach, SP w Malawiczach Dolnych, SP w Boguszach.

Warsztaty odbyły się w ramach projektu „Nowa jakość edukacji w szkołach podstawowych i gimnazjalnych na terenie gminy Sokółka” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa III: Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.1 Kształcenie i edukacja, Poddziałanie 3.1.2 „Wzmocnienie atrakcyjności i podniesienie jakości oferty edukacyjnej w zakresie kształcenia ogólnego, ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego 2014-2020.

Muzeum Ziemi Sokólskiej
przy Sokólskim Ośrodku Kultury

Wyjazd uczniów na spektakl „Królewna Śnieżka”

Baner z logówkami

5 grudnia 2018 r. ponad 130 dzieci z klas I-III z 6 szkół podstawowych wraz z opiekunami z terenu gminy Sokółka wzięło udział w wyjeździe do Teatru Dramatycznego im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku.

Uczniowie obejrzeli spektakl pt. „Królewna Śnieżka” na podstawie baśni braci Grimm w reżyserii Adama Biernackiego, który jest też autorem scenariusza.

Grupa dzieci w teatrze

Spektakl opowiada o tym  co jest potrzebne światu w czasach nienawiści, złości i nieporozumień, a jest to miłość, współpraca oraz wzajemna pomoc. Po przedstawieniu dzieci spotkały się z aktorami – bohaterami baśni oraz  zwiedziły Teatr Dramatyczny. Celem wyjazdów kulturalno-edukacyjnych jest zdobycie umiejętności i nawyków kulturalnego spędzania czasu oraz świadomego odbioru sztuki. Spotkanie ze sztuką wpływa na kształtowanie osobowości dziecka, pomaga w rozwijaniu jego sfery poznawczej i emocjonalnej.

Wycieczka odbyła się w ramach projektu „Nowa jakość edukacji w szkołach podstawowych i gimnazjalnych na terenie gminy Sokółka” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa III: Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.1 Kształcenie i edukacja, Poddziałanie 3.1.2 „Wzmocnienie atrakcyjności i podniesienie jakości oferty edukacyjnej w zakresie kształcenia ogólnego, ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego 2014-2020.
ZOBACZ WIĘCEJ

Prawie 100 tysięcy zł trafi do SP w Starej Kamionce

Baner z logówkami

11 grudnia 2018 roku Burmistrz Sokółki Ewa Kulikowska podpisała kolejną umowę na dofinansowanie projektu edukacyjnego w gminie Sokółka. Od września 2019 roku, Szkoła Podstawowa w Starej Kamionce zaproponuje swoim uczniom i uczennicom nowe, atrakcyjne zajęcia.

W ramach projektu pn. „Kompetentna szkoła” zostaną zorganizowane: koła szachowe i taneczne, dodatkowe zajęcia z matematyki i języka angielskiego oraz zajęcia z elementami programowania i robotyki.

Realizacja projektu

Uczniowie będą pracować m.in. na nowych laptopach, korzystać z tabletów i robotów edukacyjnych. Jedna z pracowni zostanie wyposażona w tablicę interaktywną. Podsumowaniem całorocznej pracy będzie wyjazd edukacyjny do Centrum Edukacji Matematycznej „Łamigłówka” w Poznaniu.

Gmina Sokółka otrzymała na ten cel dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. Wartość dofinansowania to 90 404 zł, wkład własny z budżetu gminy Sokółka wyniesie 5 740 zł.

Wydział Pozyskiwania Funduszy Pozabudżetowych

Matematyka i technika pod lupą w Przedszkolu nr 2

Baner z logówkami

Od 1 września 2018 roku Przedszkole nr 2 w Sokółce realizuje projekt pn. „Matematyka i technika pod lupą w Przedszkolu nr 2 w Sokółce”. Jest to możliwe dzięki pozyskanym przez Gminę Sokółka środkom z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa IX Rozwój Lokalny, Działanie 9.1 Rewitalizacja społeczna i kształtowanie kapitału społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. Wartość projektu wynosi 95 452,00 zł, dofinansowanie – 90 697,00 zł.

Nauczycielki z zaświadczeniami

W dniach 16-18 listopada 2018 r. osiem nauczycielek wzięło udział w 24- godzinnym szkoleniu „Zastosowanie Darów w dziecięcej matematyce”, przeprowadzonym przez certyfikowanego Edukatora Froebel.pl Sp. z o.o.

Nauczycielki zdobyły informację na temat pedagogiki Froebla, zapoznały się z Darami Zabawy i nabyły praktyczne umiejętności, które wykorzystają w swojej pracy z dziećmi. Każda z 4 grup dzieci otrzymała zestaw Darów, składających się z 14 pudeł klocków.

ZOBACZ WIĘCEJ

Umowa na dofinansowanie projektu została podpisana

Baner z logówkami

22 listopada 2018 r. została podpisana umowa nr UDA-RPPD.09.01.00-20-0153/17 na dofinansowanie projektu „Matematyka i technika pod lupą w Przedszkolu nr 2 w Sokółce” pomiędzy Województwem Podlaskim a Gminą Sokółka reprezentowaną przez Ewę Kulikowską – Burmistrza Sokółki. Gmina Sokółka jest Beneficjentem, a Realizatorem projektu jest Przedszkole nr 2 w Sokółce.

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IX. Rozwój Lokalny, Działanie 9.1 Rewitalizacja społeczna i kształtowanie kapitału społecznego.

  • Wartość projektu: 95 542,00 zł.
  • Dofinansowanie: 90 697,00 zł.
  • Termin realizacji: 01.08.2018-31.07.2019.

Celem projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych 98 dzieci w wieku 4-6 lat z Przedszkola nr 2 w Sokółce poprzez rozszerzenie oferty edukacyjnej o zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe: matematyczne, naukowo – techniczne i informatyczne, zajęcia wyrównawcze, zajęcia kształcące właściwe postawy i umiejętności niezbędne w warunkach nowoczesnej gospodarki oraz doskonalenie umiejętności i kompetencji 8 nauczycielek w zakresie stosowania nowoczesnych metod i form organizacyjnych.

Rewitalizacja miasteczka ruchu drogowego

Baner z logówkami

30 października 2018 r. Burmistrz Sokółki Ewa Kulikowska podpisała kolejną umowę na dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020. Fundusze europejskie zostaną wykorzystane na „Rewitalizację miasteczka ruchu drogowego w Sokółce”. Inwestycja zostanie zrealizowana na Osiedlu Zielonym w i wynika z Lokalnego Programu Rewitalizacji Gminy Sokółka.

Zakres prac objętych projektem obejmuje:
– ogrodzenie i oświetlenie terenu,
– ciągi komunikacyjne (jezdnia, chodniki, tor zewnętrzny),
– oznakowanie pionowe i poziome, mini sygnalizację świetlną na jednym skrzyżowaniu (do celów edukacyjnych),
– renowację zieleni (pielęgnację istniejącego zadrzewienia, urządzenie trawników, nasadzenia roślin),
– odwodnienie terenu (odprowadzenie wód opadowych),
– infrastrukturę towarzyszącą (altana, stojaki na rowery, ławki, kosze na śmieci),
– ustawienie tablic informacyjnych,
– monitoring terenu.

Teren po modernizacji stanie się bardziej reprezentacyjny i nowoczesny. Przeznaczony będzie do aktywnych form wypoczynku i spędzania wolnego czasu. Zrewitalizowane miasteczko ruchu drogowego będzie pełniło rolę edukacyjną. Projekt będzie sprzyjał aktywności społecznej i poprawie bezpieczeństwa w ruchu drogowym, poprzez szkolenie dzieci i młodzieży w zakresie teoretycznym i praktycznym z zasad ruchu drogowego.

Realizacja projektu zostanie zakończona w czerwcu 2019 r.

Na realizację zadania Gmina Sokółka uzyskała dofinansowanie z funduszy Unii Europejskiej w wysokości 299 993,90 zł. Całkowita wartość inwestycji stanowi kwotę 701 928,16 zł.

Fot. Wojciech Oksztol / Wrota Podlasia

Projekt na rewitalizację miasteczka ruchu drogowego w Sokółce z dofinansowaniem unijnym

W dniu 9 października 2018 r. Zarząd Województwa Podlaskiego zatwierdził do realizacji projekt Gminy Sokółka o tytule „Rewitalizacja miasteczka ruchu drogowego w Sokółce”. Inwestycja zostanie zrealizowana na Osiedlu Zielonym w Sokółce i wynika z Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Sokółka.

Celem głównym projektu jest wzrost aktywności społecznej w zakresie bezpieczeństwa w ruchu drogowym, poprzez przebudowę i rewitalizację miasteczka ruchu drogowego w Sokółce.

Zakres prac objętych projektem obejmuje:

– ogrodzenie i oświetlenie terenu,

– ciągi komunikacyjne (jezdnia, chodniki, tor zewnętrzny),

– oznakowanie pionowe i poziome, mini sygnalizację świetlną na jednym skrzyżowaniu (do celów edukacyjnych),

– renowację zieleni (pielęgnację istniejącego zadrzewienia, urządzenie trawników, nasadzenia roślin),

– odwodnienie terenu (odprowadzenie wód opadowych),

– infrastrukturę towarzyszącą (altana, stojaki na rowery, ławki, kosze na śmieci),

– ustawienie tablic informacyjnych,

– monitoring terenu.

Teren po modernizacji ma się stać bardziej reprezentatywny i nowoczesny. Przeznaczony będzie do aktywnych form wypoczynku i spędzania wolnego czasu. Zrewitalizowane miasteczko ruchu drogowego będzie pełniło rolę edukacyjną w sferze nauki ruchu drogowego. Projekt będzie sprzyjał aktywności społecznej i poprawie bezpieczeństwa w ruchu drogowym, poprzez szkolenie dzieci i młodzieży w zakresie teoretycznym i praktycznym z zasad ruchu drogowego.

Realizacja projektu zostanie zakończona w czerwcu 2019 r.

Na realizację zadania Gmina Sokółka uzyskała dofinansowanie z funduszy Unii Europejskiej w wysokości 299 993,90 zł. Całkowita wartość inwestycji stanowi kwotę 701 928,16 zł.

SOKÓŁKA - Gmina Sokółka