Obsługa interesantów w czasie pandemii COVID-19

[mark color=”yellow”]W związku z zagrożeniem rozprzestrzeniania się koronawirusa COVID-19, w celu ochrony zdrowia mieszkańców, petenci obsługiwani są w Urzędzie Miejskim w Sokółce na parterze budynku, w holu głównym z zachowaniem podstawowych zasad bezpieczeństwa.[/mark]

  • Zaleca się załatwianie spraw urzędowych drogą elektroniczną (e-usługi poprzez portal miejski www.sokolka.pl), telefonicznie lub korespondencyjnie.
  • Wpłat podatków i innych opłat należy dokonywać elektronicznie lub w banku (kasa zostaje zamknięta do odwołania). Numery rachunków bankowych: https://sokolka.pl/podatki/
  • Korespondencję kierowaną do Urzędu Miejskiego w Sokółce należy zostawiać w skrzynce przy wejściu do budynku.

Dane kontaktowe:
Urząd Miejski w Sokółce – kancelaria: tel. (85) 711 0900, email: kancelaria@sokolka.pl
Wykaz telefonów Urzędu Miejskiego: https://sokolka.pl/samorzad/informacje/spis-telefonow/
Urząd Stanu Cywilnego: tel. (85) 6884056, email: usc@sokolka.pl
Ośrodek Pomocy Społecznej: tel. (85) 711 20-64, email: opssok@op.pl

Niezbędną wizytę w Urzędzie Miejskim w Sokółce i Urzędzie Stanu Cywilnego należy umawiać telefonicznie. W czasie wizyty obowiązuje nakaz zasłaniania ust i nosa oraz dezynfekcji rąk.

Ograniczajmy zbędne kontakty i unikajmy skupisk ludzi.

Burmistrz Sokółki
Ewa Kulikowska


Zobacz również

Skip to content