System komunikacji mieszkańców z urzędem

Zapraszamy do korzystania z informatycznego systemu “LUPE”, który zapewnia prostą, dwustronną komunikację pomiędzy mieszkańcami a Urzędem Miejskim w Sokółce oraz odpowiednimi służbami miejskimi.

Plakat - informacja o systemie LUPE

Jeśli jesteś świadkiem zdarzenia lub zauważyłeś awarię – zrób zdjęcie i zgłoś sprawę za pomocą aplikacji. Zgłoszenie trafi do właściwego i kompetentnego w danej sprawie urzędnika. Status swojego zgłoszenia możesz śledzić przez aplikację oraz zobaczyć na mapie wraz ze wszystkimi innymi zgłoszeniami w gminie.

Dostęp możliwy jest korzystając z aplikacji na smartfony oraz z przeglądarki internetowej poprzez poniższy adres lub skanując kod QR.

sokolka-lupe.bit-sa.pl

 

 

 

 

 

 

 

Zapraszamy do zapoznania się z instrukcją korzystania z systemu.

INSTRUKCJA KORZYSTANIA

Krok 1: POBIERZ aplikację na telefon lub korzystaj poprzez stronę www

System dostępny jest pod adresem: lupe.sokolka.pl

Aby pobrać aplikację na urządzenia mobilne – wersja na Androida, należy zalogować się do sklepu Google Play i wyszukać aplikację – „Lupe BIT S.A.”
Link do pobrania aplikacji na Android: http://play.google.com/store/apps/details?id=pl.bitsa.lupe2

Aby pobrać aplikację na urządzenia mobilne – wersja na IOS, należy zalogować się do sklepu App Store i wyszukać aplikację – „Lupe BIT S.A.”
Link do pobrania aplikacji na IOS: http://apps.apple.com/pl/app/lupe/id1417795087?l=pl

Krok 2: LOGOWANIE

Do lupe.sokolka.pl zalogujesz się używając danych logowania Facebooka lub konta Google. Do aplikacji wejść można jako użytkownik niezalogowany (Wejdź jako Gość) lub poprzez założenie konta w systemie.

Aby założyć konto należy: wejść na komputerze w link: https://sokolka-lupe.bit-sa.pl/surfer/index/register lub w systemie, w górnym prawym rogu wybrać przycisk ZAŁÓŻ KONTO. Następnie należy Wypełnić pola formularza rejestracyjnego, po którym pojawi się komunikat o wysłaniu na wskazany adres e-mail linku aktywacyjnego, który należy potwierdzić.

Krok 3: Dodawanie ZGŁOSZENIA

Zgłoszenia można dodawać zarówno przez aplikację jak i witrynę WWW. Aby wysłać nowe zgłoszenie przez witrynę WWW należy:

wybrać opcję „Dodaj Zgłoszenie” znajdującą się w górnym menu, lub kliknąć znak + znajdujący się w prawym dolnym rogu ekranu, lub uruchomić link: http://lupe.sokolka.pl/mcity/incidents/add-problem

Następnie uzupełnij pola formularza:

Adres – należy zaznaczyć na mapie adres zdarzenia lub w urządzeniu mobilnym włączyć funkcję geolokalizacji, która automatycznie wczyta adres, w którym aktualnie się znajduje telefon.
Kategoria – należy wybrać z listy rozwijanej odpowiedni rodzaj zdarzenia. Jeśli brak jest odpowiedniej kategorii należy wybrać – „Inne”,
Opis – należy opisać szczegóły zgłoszenia,
Dodaj załącznik – jest to pole opcjonalne, które umożliwia dodanie zdjęcia do zgłoszenia. (obrazy w formatach: jpg, jpeg, png i gif)

W celu potwierdzenia formularza zgłoszenia należy nacisnąć przycisk – „ZGŁOŚ”. Zgłoszenie pojawi się na liście dopiero po zatwierdzeniu przez Administratora.

UWAGA: lupe.sokolka.pl działa tylko na terenie Gminy Sokółka. Zgłoszenia z terenu innych gmin lub powiatu nie będą rozpatrywane. Dodatkowo zgłoszenia o nagłych zdarzeniach, np. wypadkach, pożarach, katastrofach oraz o innych sytuacjach zagrażających zdrowiu lub życiu powinny być zgłaszane pod numery alarmowe.

Skip to content