[mark color=”yellow”]W związku z zagrożeniem rozprzestrzeniania się koronawirusa COVID-19, w celu ochrony zdrowia mieszkańców, petenci obsługiwani są w Urzędzie Miejskim w Sokółce na parterze budynku, w holu głównym z zachowaniem podstawowych zasad bezpieczeństwa.[/mark]
- Zaleca się załatwianie spraw urzędowych drogą elektroniczną (e-usługi poprzez portal miejski www.sokolka.pl), telefonicznie lub korespondencyjnie.
- Wpłat podatków i innych opłat należy dokonywać elektronicznie lub w banku (kasa zostaje zamknięta do odwołania). Numery rachunków bankowych: https://sokolka.pl/podatki/
- Korespondencję kierowaną do Urzędu Miejskiego w Sokółce należy zostawiać w skrzynce przy wejściu do budynku.
Dane kontaktowe:
Urząd Miejski w Sokółce – kancelaria: tel. (85) 711 0900, email:
Wykaz telefonów Urzędu Miejskiego: https://sokolka.pl/samorzad/informacje/spis-telefonow/
Urząd Stanu Cywilnego: tel. (85) 6884056, email:
Ośrodek Pomocy Społecznej: tel. (85) 711 20-64, email:
Niezbędną wizytę w Urzędzie Miejskim w Sokółce i Urzędzie Stanu Cywilnego należy umawiać telefonicznie. W czasie wizyty obowiązuje nakaz zasłaniania ust i nosa oraz dezynfekcji rąk.
Ograniczajmy zbędne kontakty i unikajmy skupisk ludzi.
Burmistrz Sokółki
Ewa Kulikowska