Gmina Sokółka informuje, ze wniosek rozliczający grant w ramach konkursu „Granty PPGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym” został zweryfikowany i zatwierdzony w dniu 22 marca 2023 r.
W związku z tym rozpoczął się dwuletni okres trwałości przedsięwzięcia. Zgodnie z procedurą monitorowania utrzymania efektów projektu, terminy na złożenie oświadczeń przez osoby, które otrzymały sprzęt w ramach programu, przedstawiają się następująco:
- I oświadczenie: od 1 do 22 września 2023 r.
- II oświadczenie: od 1 do 22 marca 2024 r.
- III oświadczenie: od 1 do 22 września 2024 r.
- IV oświadczenie: od 1 do 22 marca 2025 r.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z pracownikami Referatu Pozyskiwania Środków Pozabudżetowych Urzędu Miejskiego w Sokółce, telefon 85 711 09 17.
(MC)