Ogłoszenie o naborze uzupełniającym

Baner EFRR

Gmina Sokółka informuje, że w związku z realizacją projektu pn.: „Poprawa efektywności energetycznej i stanu środowiska na terenie Gminy Sokółka poprzez instalację na budynkach mieszkalnych odnawialnych źródeł energii” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa V Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii, z dniem 4 września 2019 r. ogłasza nabór uzupełniający na zakup i montaż instalacji OZE (instalacji solarnych i instalacji fotowoltaicznych) na budynkach mieszkalnych.

Uczestnik projektu wnosi wkład finansowy w wysokości 35% wartości brutto instalacji.
Nabór uzupełniający dotyczy:
1) następujących instalacji solarnych:
– I pakiet (kolektor słoneczny płaski 2 płyty o pow. 5,68m2, podgrzewacz wody 300l),
– II pakiet (kolektor słoneczny płaski 3 płyty o pow. 7,02m2, podgrzewacz wody 400l).
2) następujących instalacji fotowoltaicznych:
– moc 2 kW (ogniwa PV 8 szt.) – moc 4 kW (ogniwa PV 16 szt.)
– moc 3 kW (ogniwa PV 12 szt.) – moc 5 kW (ogniwa PV 19 szt.)
3) następujących instalacji hybrydowych (instalacji solarnych i fotowoltaicznych):
– I pakiet i 3 kW – II pakiet i 3 kW
– II pakiet i 3 kW – II pakiet i 2 kW

Uczestnikami projektu mogą być mieszkańcy gminy Sokółka. Zakres rzeczowy naboru obejmuje instalacji OZE na budynkach mieszkalnych z wyłączeniem budynków w których prowadzona jest działalność gospodarcza/rolnicza.
Pierwszeństwo udziału w projekcie mają zakwalifikowani uczestnicy projektu (zmiana rodzaju instalacji i mocy). Decyduje kolejność zgłoszeń i potwierdzenie spełnienia warunków technicznych zainstalowania poszczególnych instalacji OZE na zgłoszonym budynku mieszkalnym/gospodarczym/na gruncie. Warunkiem przystąpienia do udziału w projekcie jest złożenie załączonych do ogłoszenia dokumentów.

Zgłoszenia wraz z ankietą/ami należy składać w terminie od dnia 04.09.2019r. do dnia 11.09.2019r. w Urzędzie Miejskim w Sokółce, Plac Kościuszki 1, pokój nr 309, w godz. 8.00-15.30. W dniu 11.09.2019r. zgłoszenia będą przyjmowane do godz. 12.00.
Zgłoszenia i ankiety będą dostępne od dnia 4.09.2019 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sokółce, Plac Kościuszki 1, pokój nr 309 oraz poniżej do pobrania z naszej strony internetowej.
Dane kontaktowe w sprawie projektu: Urząd Miejski w Sokółce, Plac Kościuszki 1, 16-100 Sokółka, pokój nr 309, tel. (85) 711 09 17.

DO POBRANIA:

Ogłoszenie

Ankieta kolektory słoneczne

Ankieta panele fotowoltaiczne

Karta zgłoszenia OZE

Justyna Fiłonowicz