Informacja Burmistrza Sokółki

Informuję, iż na wniosek Burmistrza Sokółki Wojewoda Podlaski powołał dnia 5 lipca 2019 r. komisję ds. oszacowania strat na obszarach dotkniętych suszą, która miała miejsce w okresie od 01.05.2019 r. do 30.06.2019 r. na terenie Gminy Sokółka.

Na podstawie raportu IUNG w Puławach dot. 5 okresu raportowania zostało potwierdzone wystąpienie suszy rolniczej w Gminie Sokółka. Warunkiem oszacowania przez Komisję szkód spowodowanych suszą jest złożenie przez rolnika wniosku o oszacowanie szkód wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych.

Wzór wniosku jest dostępny do pobrania poniżej, na stronie głównej Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego BIP „Klęski w rolnictwie”, jak również bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Sokółce. Dane we wniosku należy wypełnić na podstawie ostatecznego wniosku o płatności obszarowe składanego do ARiMR, którego kopię należy dołączyć do wniosku o oszacowanie strat.

Wypełnione wnioski wraz z załącznikami należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Sokółce (pok. Nr 207) w dniach 05.07.2019 – 15.07.2019r. w godz. 7.30 – 15.30.
Kontakt z pracownikami urzędu pod numerami telefonów:
Pan Krzysztof Sańko – 85 711 09 16
Pani Joanna Sawoń – 85 711 09 03
Pan Andrzej Garbuz – 85 711 09 46

DO POBRANIA: Wniosek

Burmistrz Sokółki
Ewa Kulikowska